Braces Oh Braces! part 2

yeah.. gigiku rongak..
trus aku set appointment sabtu tu jugak.. sebab alang2 dah sakit, baik trus layan ja.. dari aku simpan, baek setel trus bab gigi..

sabtu tu, da set2 suma, *(siap rasa nak terkencing)
kenapa?
sebab terbayang post2 aku baca kat tenet n fesbuk.. ramai kata sakit time pasang braces..

BULLSHIT OH!
langsung x sakit

aku masuk, doktor sembang apa nta kat aku
tup2 tengah sembang da setel pasang besi

langsung x sakit.. cuma rasa muka ketat*(muka ketat??) sket la

balek tu.. ak ikut la nasihat2 yang baca kat  tenet.. makan bubur la, makan tu la benda2 lembut la. buah kena potong kicik2 la..

dem, aku bajet kalau makan benda2 keras sakit la *(time tu duk percaya lagi)

esok tu, darn, mak masak sedap2.. ak bajet dah x boley makan la.. tapi oleh sebab aku hati kental(padahal degil).. aku pon teruskan usaha aku yang degil ini ntuk "SLAMBER ROKIAH"(slamber rock) ja makan benda2 keras tu..

you know what? langsung x sakit.
aku makan guna graham la, kat blakang, wtfish makan guna gigi depan..

so. bagi sesapa nak pakai braces
nasihat aku..

1: cari kedai braces yang ramai orang rekemen
2: cari klinik gigi yang baek n banyak review yang baek
3: toksah(jangan) percaya cakap orang tentang pemakaian braces tu sakit la, kurang berat badan ka.. apa2 ja.. aku slamber rokiah je
4: jangan ikut prangai aku, jaga sket makan tu.. bila nak elok gigi kalau slamber makan benda liat dan keras
5: cari kawan2 yang boleh sapot2 dari blakang. baru ilang sket takut tu
6: pakai braces x sakit langsung oh!.. cuma rasa ketat je kat gigi.. lama2 braces tu pon x prasan
6.1- crita pasai braces pon x prasan, aku penah lepas makan, trus sambar colek gigi (pencungkil gigi) n nak cungkil cam biasa(biasa, tabiat).. tetiba stuck, baru ingat, aku dah pakai braces.. buang la tabiat tu oh!


tu je dariku untuk mu..
segala persoalan, gi la like page2 fesbuk braces tersebut.

n akhir skali..

TRINGIN  TAK NAK PAKAI?
bnwahhahahaha

hawauyu tudei?

aim fain!

KOMEN2

part 1:
http://hawauyu.blogspot.com/2011/08/braces-oh-braces-part-1.html


2 Responses
  1. .ejat. Says:

    thanks promote link page budak gigi besi,

    admin.


  2. asmira sani Says:

    emm..kt prit buntar klinik mna yer?cer rkmen ckit..tq


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Post

Read This!

If you would like your blog to be included in this reading list, just mail your blog link to Hawauyu[at]gmail.com. The of a blog that i read is Quality-non-diary blog. if you would like your post/article to be discussed by me, just mail the blog link to the same blog. with regards - Hawauyu

Label Cloud